Wizer.Me – інструмент для створення інтерактивних робочих аркушів

Реєстрація

Переходимо за посиланням: https://app.wizer.me/ 

Якщо ви учитель – натискайте кнопку (1 ) і входьте, скориставшись особистим акаунтом або увійдіть через соціальні мережі. Для учня можна увести код, який він отримав від учителя у поле (2).

Зареєструвавшись, ви потрапляєте у свій особистий кабінет. Тут можна обрати предмет (1),  клас учнів (2), мову, на якій зроблено робочий аркуш (3) чи скористатись пошуком, щоб знайти готовий робочий аркуш для зразку чи для користування. Усі ці готові аркуші розміщені у вікні 5.

Будь-лист можна використовувати і редагувати. Щоб цього відкриваємо і копіюємо його у свій профіль для подальшого редагування.

Щоб переглянути створені вами робочі листи, відкрийте вкладку 6.  У вкладці 7 можуть знаходитись робочі аркуші ваших учнів, але це в Преміум акаунті.   За допомогою кнопки 8 можна створювати класи чи інтегрувати із Google Classroom.

Створення інтерактивного робочого листа

Для створення нового робочого аркуша натискаємо вгорі зліва велику зелену кнопку.  Відкривається робоче поле для створення і редагування робочого листа. Зручно це роботи  на основі відеоролика.  Таким чином ви даєте учням повторити чи вивчити матеріал і  проводите перевірку.

  1. Створити і редагувати (вкладка, відкрита на скріншоті).
  2. Переглянути.
  3. Призначити учням.
  4. Переглянути відповіді.
  5. Поділитися із учителями.
  6. Вибрати дизайн заголовку (фон, шрифт тощо).
  7. Вибрати предмет.
  8. Клас.
  9. Основне полотно (спочатку вказати назву).

Даємо назву робочому листу: видаляємо напис «Ваш заголовок тут» і пишемо свою назву. Зліва знаходиться панель інструментів для вибору дизайну робочого листа . У розділі «Вибрати дизайн» можна вибрати колір, шрифт, обкладинку робочого листа.

Нижче знаходиться сітка завдань, вправ, які ви можете додати. В інтерактивний лист можна додати кілька типів завдань:

  1. Запитання з відкритою формою відповіді.
  2. Запитання з вибором відповіді.
  3. Заповнення пропусків у реченні.
  4. Завдання на інтерактивному зображенні.
  5. Встановлення відповідності.
  6. Таблиця.
  7. Сортування.
  8. Малюнок.
  9. Додавання тексту.
  10. Додавання зображення.
  11. Вставлення відео.
  12. Додавання посилання.
  13. Вбудовування об’єкта.
  14. Коментар.

Наступні 2 типи вставлень для безкоштовного акаунту недоступні.

Як вбудований об’єкт (13) можуть виступати відео з Vimeo, Slideshare презентація, інтерактивне зображення ThingLink, карта Google.

Почнемо формування робочого аркуша із відеоролика. Завантажуємо відео в розділі «Додати завдання» , для цього вибираємо кнопку«Відео» .

У відкрите вікно вставляємо посилання на відео з YouTube. Можна також знайти відео за ключовими словами. Додаємо назву відеоролика і, якщо необхідно, даємо його опис. Назву та опис можна форматувати: змінювати колір, розмір шрифту, додавати посилання, зображення, смайлик і т.д.

image-011

Заповнивши поля і завантаживши відео, натискаємо Готово.

3

Додавання відкритого питання

Натискаємо «Open Question» . У вікно, вносимо питання для учнів. Текст питання можна форматувати: змінювати колір, розмір шрифту, додавати посилання, зображення, смайлик і т.д.

Можна додати аудіопитання (Record audio question): записати його прямо в сервісі або завантажити з ПК . 

Можна вибрати кількість рядків для відповіді. Як відповідь учні зможуть додавати текст, аудіовідповідь, завантажувати зображення. Закінчивши натискаємо «Done» .

image-015

Додавання питання з вибором правильної відповіді

Натискаємо «Multiple Choice» . Вносимо формулювання питання і даємо три варіанти відповіді на питання . Якщо варіантів відповіді необхідно більше, натискаємо значок «+» .Текст питання і відповідей можна форматувати: змінювати колір, розмір шрифту, додавати посилання, зображення, смайлик і т.д. Також можна додати аудіопитання (записати в сервісі або додати з ПК).

Правильний варіант відповіді відзначаємо,  клацнувши по його номеру (він буде відзначений «галочкою» і пофарбований в червоний колір). До варіантів відповідей можна додати зображення, завантаживши їх з ПК (натискаємо на значок «зображення»). На закінчення натискаємо «Done»

image-014

Додавання завдання з пропуском слова

Натискаємо «Blanks» . У першій графі даємо інструкцію для учнів. Текст інструкції можна форматувати: змінювати колір, розмір шрифту, додавати посилання, зображення, смайлик і т.д. У другу графу додаємо речення з пропущеним словом, виділяємо потрібне слово «мишею» і натискаємо «Blank It» . На закінчення натискаємо «Готово» .

Додавання завдання на інтерактивному зображенні

Натискаємо «Fill On An Image» .Завантажуємо зображення з ПК. 

У вікно, вносимо формулювання питання. У другу графу можна додати інструкцію для учнів про виконання завдання: наприклад, в якості відповіді на питання школярі повинні підписати мітки. Текст питання і інструкції можна форматувати: змінювати колір, розмір шрифту, додавати посилання, зображення, смайлик і т.д.

На зображення «мишею» наносимо мітки і залишаємо їх порожніми. Якщо необхідна автоматична перевірка відповідей, прикріплюємо до міток правильні відповіді. Робимо мітки видимими (open). На закінчення натискаємо «Done» .

Решту завдань спробуйте опрацювати самостійно.

Кожне завдання робочого листа можна редагувати, змінювати його положення в листі і дублювати зі збереженням контенту або без: для цього натискаємо на значок з трьома крапками перед завданням в правому кутку і вибираємо потрібну опцію.

Після створення робочого листа (краще робити це після кожного завдання) натискаємо «Save»  . Для попереднього перегляду натискаємо «Preview» . 

Щоб поділитися посиланням на робочий лист з колегами, натискаємо «Share with teachers» , копіюємо посилання або ділимося в соціальних мережах.

5

Запрошення учнів

Щоб запросити учнів до роботи, натискаємо «Assign to students» .

image-017

У вікні можна отримати посилання, PIN-код або код для вбудовування робочого листа в блог . Посилання і PIN-код можна розіслати учням і запросити їх до роботи над листом .В цьому випадку лист повинен бути відкритий для роботи (Open). За бажанням можна налаштувати параметри зворотного зв’язку: після відповідей на завдання, учням буде показана інформація при правильних або неправильних відповідях на питання .

Відповіді учнів вчитель може переглядати в розділі«Answers» . Можна завантажити зведення відповідей учнів.

image-018

Дії учнів

Учні в адресному рядку набирають:https://app.wizer.me/learn

У вікні вводять пін-код, який їм повідомив учитель, і натискають на кнопку «стрілка» .

Далі учні проходять реєстрацію. Вказують адресу електронної пошти, придумують і підтверджують пароль. Можна приєднатися до роботи, використовуючи акаунт Google.

Відкривається робочий лист. Учні приступають до роботи, виконуючи завдання і відповідаючи на питання. Закінчивши роботу, натискають«Save» , а потім «Hand In Work» .

Зауваження. Користуючись перекладачем сторінки, вимикайте при створенні завдань, бо часто текст відображається не коректно.