Підвищення рівня професійної майстерності вчителів математики
… Вчитель, що перестає цікавитись новим, розвиватися – втрачає самоповагу, почуття власної значимості, знижується його самооцінка. Хіба буде такий вчитель щасливим? Що ж вибрати: професійне вигорання, деформацію особистості і, як наслідок, професійну агресію чи педагогічний оптимізм, професійну незаспокоєність, уміння бачити результати своєї праці в досягненнях учнів. Дуже хочеться, щоб переважило друге. І тоді станемо щасливими.
Виступ
на районному методичному об’єднанні вчителів математики на тему:
«Підвищення рівня професійної майстерності вчителів математики в загальноосвітніх навчальних закладах»
Анотація
В статті піднімається питання підвищення авторитету вчителя, його особистої самоповаги. Показано значення саморозвитку, професійного зростання для зменшення ризику емоційного вигорання, створення позитивного настрою на роботі.
“Щастя криється не в тім, щоби завжди роботи те, що хочеш, а в тім, аби завжди хотіти того, що робиш”
Лев Толстой