Група 4. Урок №5. Створення видів діяльності в Moodle. Урок

Однією з найцікавіших, на мою думку, особливостей платформи Moodle є створення інтерактивних видів діяльності, які виконують і навчальну, і контролюючу функції. Причому, перевірка знань учнів проводиться автоматично, а вчитель спостерігає за роботою учнів та фіксує їх досягнення.

Таким видом діяльності є модуль Урок.

Модуль Урок дозволяє викладачеві доставку контенту і/або практичну діяльність у цікаві та гнучкі способи.

Урок може бути з оцінкою, яка записується в журнал оцінок.

Уроки можуть бути використані:

  • Для самостійного вивчення нової теми
  • Для сценаріїв або вправ з моделювання / прийняття рішень
  • Для диференційованого перегляду з різними наборами питань в залежності від відповідей на попередні питання.

Спочатку ми створимо урок, який міститиме теоретичний матеріал до теми та питання для самоперевірки із записом у журнал.

Отже, переходимо на сторінку свого курсу, натискаємо справа вгорі Редагувати і в потрібній темі натискаємо Додати діяльність або ресурс. Вибираємо вид діяльності Урок та натискаємо Додати.

Заповнюємо параметри уроку.

  1. Вказуємо назву уроку та, за бажанням, його опис.

1

 

2. У налаштуваннях Вигляд Ви можете залишити за замовчуванням. Але тоді у створеному уроці буде лише 4 запитання. Якщо бажаєте, щоб їх було більше, задаєте необхідний параметр у налаштуванні  Максимальна кількість варіантів відповідей (наприклад, 12 – по 1 балу за кожне запитання, або на Ваш розсуд).2

В меню Оцінка Ви також можете вибрати  Максимальні бали 12, відповідно до шкільної системи оцінювання, а також вказати чи дозволяється перездача та як визначається кінцева оцінка.

3

Встановивши потрібні налаштування, натискаємо одні із синіх кнопок для збереження.

Перейдемо до нашого курсу.

В режимі редагування кожен модуль має такі можливості зміни параметрів: швидка зміна назви (1) та більш детальні можливості для редагування (2).

4

Натиснувши Редагувати параметри, Ви зможете змінити щойно зробленя налаштування, перемістити модуль, приховати до певного часу, тощо.

Для наповнення уроку, натискаємо на ньому і переходимо на наступну сторінку.

5

Після цього заповнюєте сторінку Вашого уроку. Наприклад:

7 8

Для прикладу пропонується Вам переглянути створення уроку “Вирази. Числові вирази” в курсі “Алгебра. 7 клас. Цілі вирази”. У вміст уроку занесено короткий теоретичний матеріал до теми та вбудована презентація з прикладами виконання завдань, взята з ресурсу http://svitppt.com.ua/.

Це була звичайна, стандартна робота, яку Ви виконували при створенні попередніх модулів. Наступний етап – створення інтерактивної частини: контрольні запитання з автоматичною перевіркою та занесенням оцінки в журнал.

Під вмістом сторінки знаходяться поля для запису контрольних запитань. Заповніть їх стільки, скільки Вам потрібно.

88Зберігаємо сторінку і переходимо до сторінки редагування уроку.

12

У структурі створеного Вами уроку є лише сторінка з даними. Натискаємо Дії і вибираємо Питання.

13

Таким чином Ви додаєте сторінку з питаннями.

Вам запропонують обрати тип питання  та перейти до  до його створення.

14

15

У полі Заголовок сторінки Ви дублюєте питання (можна лише початок для того, щоб Ви могли його розпізнати) і у полі Вміст сторінок пишете текст питання повністю. Наступні поля заповнюєте , вказавши одна чи кілька правильних відповідей, відповідність, в залежності від того, який тип питання Ви обрали.

10 11

У полі Відповідь можна записати текст, який побачить учень, відповівши на запитання (“Молодець!”, “Подумай!”, “Спробуй ще!” тощо). Також під правильною відповіддю необхідно вказати, в яку  кількість балів Ви оцінюєте дане питання, а під неправильною відповіддю має стояти 0. У випадку вибору кількох правильних відповідей, розподіліть бали між ними.

16

В полі Перехід вибирайте щоразу Наступна сторінка, щоб у разі вибору будь-якої відповіді опитування продовжувалося.

Тепер нам залишилося зв’язати сторінку з даними та сторінку запитань.

Переходимо на сторінку редагування уроку (для цього в лівій або верхній панелі вибираємо назву уроку і натискаємо Редагувати). Для редагування сторінки з даними проти неї натискаємо значок шестерні.

17

 Тепер розгортаємо вікно Перехід ( в ньому додалися назви сторінок запитань, які ми щойно створили) і для кожного запитання вибираємо перехід до сторінки з аналогічною назвою. Збережіть сторінку.
19

Таким чином, після натискання на запитання, учень переходить до відповідної йому сторінки, відповідає, після чого переходить до наступної сторінки з питанням і так до проходження всього опитування.

Відповівши на всі запитання, учень отримує оцінку, яку система відразу ж йому повідомляє. Оскільки в налаштуваннях ми обрали можливість проходити урок кілька разів, то учень може покращити свою оцінку, пройшовши урок повторно.

Вчитель може переглянути оцінки, отримані учнями, вибравши на лівій бічній панелі Керування курсомЖурнал оцінок.

Для того, щоб перевірити, як працює створений Вами урок, в лівій бічній панелі виберіть Перемикнути на роль…Студент і пройдіть урок в якості учня. Після цього натисніть Повернутися до моєї ролі.

Завдання до уроку №5

  1. Створити урок в своєму курсі, завантаживши короткий вміст, та кілька контрольних запитань.
  2. Використати різні типи створення запитань та розрахувати оцінювання таким чином, щоб в результаті максимальна оцінка була 12.
  3. Пройти кілька уроків своїх колег, до яких Ви маєте доступ. Для надання доступу іншим учасникам курсу скористайтесь форумом “Потрібна допомога? Заходь!”.

P.S. Зарахування користувачів на курс (серед зареєстрованих в системі) проводиться наступним чином:

  • У лівій боковій панелі вибираємо:  Керування курсом – Користувачі – Зараховані користувачі.
  • Справа вгорі натискаємо Зарахувати користувача.
  • З’явилося вікно зі списком. Вибираємо потрібне прізвище і натискаємо Зарахувати.
  • Потім натиснути внизу Завершити реєстрування користувачів.

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *