Група 4. Урок №2. Реєстрація на сайті Moodle
Реєстрація на сайті Moodle
Вітаю! Нарешті ми отримали власну платформу Moodle для навчання у Віртуальній школі ІКТ. Тепер можна розпочинати роботу в ній.
Аналізуючи Ваші коментарі в таблиці до попереднього уроку, я можу виділити наступні моменти.
- Багато учасників знайомі з системою дистанційного навчання онлайн. Тому пропоную всім, хто може поділитися власним досвідом, розповісти про це детальніше на сторінках курсу. Особливо це стосується сервісів Google for Education та Office 365.
- Система Moodle для більшості учасників відома і вони хотіли б навчитися в ній працювати.
- Оскільки майже всі працюють із сайтами чи блогами, то опановувати новий сервіс не буде складно.
Проте хочу звернути Вашу увагу на якість виконання завдання. Коментарі типу “не зареєстрована”, “не знайома”, “використовую постійно” та ще багато подібних аж ніяк не можуть вважатися “аналізом”. Якщо Ви працюєте з сервісом – розкажіть про свої враження, якщо він Вам незнайомий – знайдіть якусь інформацію і проаналізуйте. В цьому завданні закладено теоретичне знайомство і розуміння переваг того чи іншого продукту.
Таблиця результатів
Тому ті учасники, які хоча б коротко не проаналізували 3 дистанційні майданчики мають допрацювати (прохання виконувати завдання, заповнюючи нові рядки в таблиці, для зручності перевірки ). А ті, хто справився із завданням на протязі двох днів отримають дані доступу до Віртуальної школи Moodle.
Завдання до уроку №2
- Зайти під своїм логіном і паролем до Віртуальної школи Moodle.
- Відмітити про успішний вхід в формі.
- Якщо є якісь труднощі, написати на teacher@i-math.com.ua