Група 4. Урок №1. Огляд різних майданчиків для організації навчання

 

Початок 4 модуля

Сьогодні приступаємо до вивчення теми 4 ” Використання Інтернету та хмарних технологій для дистанційного та перевернутого навчання”.

Заняття 1. Огляд різних майданчиків для організації навчання

Розробники інтернет-технологій сьогодні пропонують великий вибір  платформ для вчителя, враховуючи і його рівень підготовки, і завдання, що повинні вирішуватися, і особисті уподобання. Оскільки таких платформ, які можна використати для онлайн навчання існує надзвичайно багато, ми розглянемо їх певні типи.

  1. Сайт чи блог вчителя.
  2. Соціальні мережі.
  3. LMS (Learning management system) – система управління навчанням.
  4. Хмарні сервіси.

Створюючи даний курс я поєднувала різні можливості для навчання: і сайт, і мережу Facebook для швидких повідомлень, і хмарні сервіси  Google. Тому використання цих сервісів Ви можете бачити на прикладі даного курсу.

Крім того цікавий і зручний для організації дистанційного навчання хмарний Office 365. В ньому працює багато навчальних закладів, тому прошу колег поділитися власними враженнями. У Віртуальній школі планується вивчення даного сервісу в липні-серпні.

Маю досвід використання мережі ВКонтакте для спілкування з учнями та їх навчання.

Переваги:

•Зареєстровані майже всі учні.
•Легко завантажується інформація різного типу.
•Кілька способів поширення інформації.

Як приклад можу запропонувати план дистанційної підготовки учня  до олімпіади:

1.Надіслати завдання.
2.Періодично відповідати на запитання.
3.Отримати відповідь (друковане повідомлення або фото).
4.Перевірити і прокоментувати.
5.При потребі надіслати відеоролик (зразок розв’язання).

В цьому курсі ми продовжимо вивчення можливості створення майданчика для дистанційного навчання на прикладі платформи Moodle.

Що ж таке Moodle? Moodle – (акронім від Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment — модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище) — навчальна платформа призначена переважно для створення та розміщення в Інтернеті навчальних матеріалів.

Але крім основної функції Moodle має великі переваги в тому, що дає можливість вчителю створити в свої курсах  різноманітні  види навчальної діяльності (тексти лекцій, завдання до практичних/лабораторних та самостійних робіт; додаткові матеріали (книги, довідники, посібники, методичні розробки) у різних форматах, а також відео, аудіо і презентаційні матеріали; дає можливість використання різних типів тестів; автоматизовано проводить оцінювання, веде облік відвідуванню занять, журнал успішності. Широка можливість додавання різноманітних плагінів до курсу дозволяє викладачу використовувати різноманітні сторонні програмні засоби для дистанційного навчання.

Кожен вчитель має особисто визначити, що для нього найкраще підходить, де йому та його учням комфортніше працювати.

Для того, щоб краще зрозуміти можливості різних підходів можна ознайомитися із наступними статтями:

Платформы для создания площадки дистанционного образования

Дистанционное обучение: площадка для старта

Системы дистанционного обучения (СДО)

Завдання до уроку №1

  • Заповнити таблицю, вибравши окремий рядок.
  • Написати плюси і мінуси сервісів.
  • Охарактеризувати не менше 3-х майданчиків.
  • Можна додавати інші, з якими Ви знайомі.

Про навчання

Хочу ще раз наголосити на тому, що заняття у Віртуальній школі ІКТ відбуваються за принципом “навчаючи – учусь”. Я – не професіонал в даній області, а звичайний вчитель звичайної школи. Дечому навчилася у інших колег, дещо вивчила самостійно, працюючи над певними проектами. Але ще є дуже багато нового, незвіданого і цікавого. Тому курси у нашій школі дарують знання не тільки вам – її учням – а і я, готуючи інструкції, отримую багато нової інформації.

13164269_1738869992993307_7412994597237319909_n

 

Тому закликаю вас брати активну участь у навчанні, ділитися власним досвідом, досвідом своїх колег, корисною інформацією з теми.

Крім того, я ні в якому випадку не претендую на науковість і досконалість даних курсів. Можливо, коли підсвідомо, а коли і свідомо, я обминаю складні терміни, пояснюю так, як було б зрозуміло мені та моїм колегам. Тому я не вступаю в полеміку в соціальних мережах з приводу абсолютної довершеності навчального курсу. Можливо це прийде, але пізніше.

З повагою Ваша Ольга Гергель.

You may also like...

1 Response

  1. Хотілося б продовжити навчання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *